SMS i Email marketing kao "veliki igrači", ali iskrenije.

Direktno sa stola Daria Linardića

Kantrida, Rijeka

Znate li koji je jedna od najjačih kognitivnih pristranosti?

Suosjećajnost.

Sposobnost da se prepoznate / suosjećate s nekim je zaista snažan osjećaj.

To je razlog zašto su priče od 0 do uspjeha jako popularne jer se ljudi lako prepoznaju u situacijama kada je život težak.

Upravo zato ljudi vole gledati filmove jer se s ljubavnim, prijateljskim, neprijateljskim i životnim pričama lako povezati.

Priče su najsnažniji oblik prijenosa informacija.

Tako je oduvijek bilo i vjerujte nam.

Tako će i ostati.

Storytelling = Brand

Ljudi danas još uvijek misle da kupuju iPhone od Steve Jobsa, a Teslu od Elona Muska.

Zašto je to tako?

Ljudi ne kupuju od tvrtki.

Ljudi kupuju od drugih ljudi, a pogotovo ako te druge ljude vole ili imaju afinitet prema njima.

Zato Nike stalno ima vrhunske sportaše u reklamama – svi želimo biti poput njih.

Ja bih isto htio biti Messi sa 7 zlatnih lopti.

Dakle, jedna slagalica storytellinga kod jakih brandove su snažne ličnosti koje ljudi poštuju i vole.

Drugi dio slagalice

Ljudi vole kada imaju osjećaj da majstor koji im dolazi adaptirati kupaonicu, doktor koji im radi nove zube, učitelj koji ih nešto pokušava naučiti… stvarno to rade zato jer se brinu.

Ti ljudi su stručnjaci (kognitivna pristranost autoriteta) i zamislite kakav efekt ostavite na čovjeka kada pokažete da se brinete za njega.

Kada je netko zaista stručnjak, sigurno imate odličnu priču iza sebe kako ste:

  • Žrtvovali svoje vrijeme da postanete autoritet u svome području
  • Imali brdo stresova, nesreća, stvari koje su krenule nizbrdo da dođete do mjesta gdje ste danas
  • Puno anegdota, smiješnih situacija, urnebesnih priča koje ste doživjeli

Vidite gdje ovo ide?

Ne mogu SVI biti snažne ličnosti.

Ali Vi i mnogi drugi poduzetnici koji imaju snažnu priču iza sebe…

Svakako mogu imati zavidan storytelling.

Kada spojite prvi i drugi dio slagalice dobijete:

Poznavanje priče (kognitivna pristranost suosjećajnosti)

+ Stručnost osobe (kognitivna pristranost autoriteta)

+ Poznavanje da se osoba brine (kognitivna pristranost sviđanja)

= Odličan Storytelling

Zamislite da vam je Messi frend i želi Vas naučiti igrati nogomet.

Ja bih bio van sebe…

Kako ispričati svoju priču?

Kroz SMS i email marketing smo razvili strategiju koja na iskren i razgovoran način priča o Vama.

Ovo je bitan dio marketing jer ne želite da Vas ljudi gledaju samo kao firmu.

Mislite da lokalna zajednica u gradu od 50,000 ljudi nema percepciju tko je “stručnjak” za koji posao.

Naravno da ima.

Plemena od 150 ljudi su to imali – danas je ista stvar.

Storytelling je bitan i sa financijske strane priče.

Ako sutra dignete cijene ili nešto promijenite u poslovanju…

Velike su šanse da će Vas kupci napustiti.

Ali kada Vas kupci gledaju kao čovjeka kojeg vole, zna da se brinete o njima i imate autoritet stručnosti…

Bit će s Vama do kraja.

Kao onaj film Bad Boys

We ride together, we die together – Bad boys for life

Tako da… dajte nam da ispričamo par riječi o Vama 🙂

Pitanja koja dobivamo prije početka suradnje

Zašto bih izabrao Vas, a ne neku drugu agenciju?

Odlično pitanje – evo zašto: 

Imamo tu privilegiju da nas je 10+ godina prakse, istraživanja, razgovora sa malim i velikim klijentima dovelo do 4 zaključka kako većina agencija na svijetu (ne samo u HR) rade s Vama:

 

VELIKI BROJ BESPLATNIH PREGLEDA NISKE KVALITETE – Agencije reklamiraju besplatne preglede / ponude u prvom planu, ali to samo dovodi ljude koji si ne mogu priuštiti Vašu uslugu. A onda se morate pozabaviti tim razgovorom s budućim klijentom koji je već frustriran i zbunjen dok se Vi pokušavate truditi još više kako bi on kupio Vašu uslugu.

 

NISKA CIJENA OD XY KUNA + POSEBNA AKCIJA ZA NOVE KLIJENTE – Sada oglašavate plaćenu ponudu u nadi da ćete izgraditi “poslovnu knjigu”, ali i vi i ja znamo da zarada od niskih cijena nije vrijedna vašeg vremena i sada morate naporno prodavati u pokušaju da zaradite za plaćanje vaše opreme, osoblja i poreza.

 

AUTOMATSKI “PODSJETNICI” – Agencije će koristiti automatsku razmjenu tekstualnih poruka i kalendare za zakazivanje ljudi koji nisu kvalificirani. Podsjetit će ih milijun puta da se pojave kod Vas, a kada ih još Vi pokušate nazvati, magično će se pretvoriti u “duhove” koji kažu “pardon ja sam Vam zaboravio” ili još nešto gore.

 

NULTA KVALIFIKACIJA – Čak i ako agencija SAMA uzvrati poziv potencijalnim kupcima, provest će 30 sekundi na telefonu s jedinim ciljem: Da vama popune kalendara.
Dakle bez kvalifikacije, bez gledanja imaju li financije za Vašu uslugu, bez provjere želi li oni to riješiti sada ili unutar nekoliko mjeseci.

 

A to znači da ćete prodavati nekome tko ne može kupiti.

 

Zbog toga mislimo da ima mjesta za promjenu. Za nešto bolje.

I gledajte, ne kažemo da smo sveti kraljevi “Kraljevstva popravka marketinga”.

 

Sve što govorimo je da ako možemo promijeniti više industrija na bolje, to ćemo i napraviti.

Koliko treba minimalno budžeta uložiti na mjesečnoj bazi?

Ovo zaista ovisi o Vašoj veličini i random kapacitetu.

 

Imamo lokalne obiteljske firme sa dvoje zaposlenih koje se bave vodoinstalacijama te njima je dovoljno 100€ do 200€ mjesečno kako bi napravili oko 5000€ do 6000€ prometa.

 

Isto tako, imamo klijente koji pokrivaju cijelu Hrvatsku sa svojim prodajnim timovima – oni pak troše oko 1500€ mjesečno u oglašavanje kako bi napravili oko 20,000€ prometa.

Treba li potpisati ugovor?

Ne, mi ne zahtjevamo potpisivanje ugovora.

 

Ako dobivate rezultate – nastavit ćete nas plaćati jer se isplati.

 

Mislimo da je to jako logično i jednostavno.

Koliko brzo mogu vidjeti rezultate?

Rezultate ćete sigurno vidjeti već prvi mjesec suradnje, a da stvarno vidite dugoročni potencijal našeg marketinga, trebali bismo surađivati minimalno 3 mjeseca.

 

Stvoriti ime, biti “lider” na tržištu, imati stabilan rast iz mjeseca u mjesec nije nešto što se postiže preko noći

 

Poznajemo ljude i njihovo razmišljanje u dušu tako da uživajte u putovanju s nama.

Kako se plaća Vaš marketing?

Postoje dva načina plaćanja i na našem video pozivu ćete vidjeti što Vam je isplativije.

 

Ako ste manja firma koja tek podiže svoj posao, isplativije jest da platite fiksni iznos za oglašavanje koji će pokriti i oglase i našu uslugu. 


Ako ste veća firma koja već ima uhodan posao, isplativije Vam je da plaćate oglase, a nama date postotak od prodaje.

Koju god opciju izabrali mi smo fleksibilni i u cilju nam je dogovoriti dobar posao te uz naše programe ćete točno znati Vaš povrat na uloženo.

Za koga NIJE ili JE ova usluga?

Ako imate svoju rutinu i ne želite širiti posao – super, svatko ima svoje zadovoljstvo.

 

Ako Vas nije briga za Vaš online imidž i živite samo od preporuka – preporuke su odlične, ali ako Vas nije briga što ljudi o Vama misle na internetu – mislimo da biste trebali dvaput o tome razmisliti. 

 

Ako mislite da je marketing trošak – sjetite se da je Peter Drucker jednom rekao “Za napredak tvrtke je potrebna samo inovacija i marketing.”

 

Ova usluga je za ljude koji žele probiti svoj “plafon” u poslu i biti predani napretku.

 

Mi ne želimo voditi svoj posao tako da radimo sa “svima”.

 

Želimo surađivati samo sa ljudima koji su voljni ići naprijed te imaju žar u krvi za “nečim više”.

Čekaj, čekaj! Nećemo Vam još slat podatke za uplatu...

Ispunite formu ispod kako bismo se čuli putem (video) poziva da vidimo što možemo dobro napraviti skupa.

Kontakt informacije

Ako više volite pričati na telefon ili imate duži mail koji želite poslat, ovo su naše kontakt informacije.

(Zovite i vikendom, posao nikada ne spava).

KONKER5 Marketinška Agencija. Ako ne dovodimo zaradu, ne radimo.
Ako ostvarimo suradnju, garantiramo da nećemo surađivati sa niti jednim drugim konkurentom iz Vašeg područja.

© Sva prava pridržana

Made with ❤ by KONKER5

Čekaj, čekaj! Nećemo Vam još slat podatke za uplatu...

Ispunite formu ispod kako bismo se čuli putem (video) poziva da vidimo što možemo dobro napraviti skupa.

Kontakt informacije

Ako više volite pričati na telefon ili imate duži mail koji želite poslat, ovo su naše kontakt informacije.

(Zovite i vikendom, posao nikada ne spava).

KONKER5 Marketinška Agencija. Ako ne dovodimo zaradu, ne radimo.
Ako ostvarimo suradnju, garantiramo da nećemo surađivati sa niti jednim drugim konkurentom iz Vašeg područja.

© Sva prava pridržana

Made with ❤ by KONKER5