Oglasi su 50% svega.

Direktno sa stola Daria Linardića

Kantrida, Rijeka

Zašto naši oglasi odlično prolaze?

Oglasi su Vaš izlog na šetnici.

Nažalost niste jedini, a konkurencija će se uvijek truditi da bude bolja od Vas.

Vaši kupci ne dolaze na Facebook i Instagram željno iščekujući oglas Vaše tvrtke….

…već dolaze kako bi pročitali najnovije vijesti, što im prijatelji rade ili da čitaju svađe u komentarima ispod članaka.

Al stvarno,

tko ima vremena se svađat u komentarima??

Vratimo se na temu.

Osim što imamo iskustva u izradi vrhunskih oglasa koji su dobili na stotine tisuća pregleda, razlikujemo se u tome što detaljno pratimo analitiku videa.

Prvi tri sekunde svakog videa su zlata vrijedne jer moramo prekinuti fokus Vašeg kupca dok neumorno lista Facebook-om i prebaciti mu fokus na naš oglas.

Takozvani “hook” ili udica.

Vaš oglas na Facebooku / Instagramu može biti vizualno najbolja stvar na svijetu,

ali potrebno je da u svakom trenutku imate na umu da kupac nije tamo zbog Vas, 

stoga ako se ne ulovi na prve tri sekunde videa – ostatak videa i sve njegove čari neće ni pogledati.

Možete imati i najbolju produkciju, ali bez smislenog videa nema ni rezultata.

Dobro daj da vidim te Vaše oglase.

Evo primjer dva HQ – televizijska reklama – level oglasa koja su donosila odličan broj upita.

(Pripazite na efekt prve 3 sekunde)

Ajmo na drugu stranu.

Sada ćemo pokazati par oglasa koji su više “homemade”, a donosili su veliki broj upita.

Da, slikovni oglasi i dalje rade!

Samo moraju biti efektni!

Sve je u ponudi i potražnji… i testiranju.

Ako neka industrija ima ogroman broj HQ oglasa, velika je vjerojatnost da su ljudi već “imuni” na te oglase i uopće ih ne primjećuju.

Tu je onda bolje ići sa homemade video oglasom.

Za obrnutu situaciju vrijedi ista stvar.

U svemu postoji ponuda i potražnja pa tako i u oglasima!

Mislio sam da nam matematika nikada neće trebati u životu, ali evo nas tu smo.

Pri izradi svakog oglasa izrađujemo nekoliko hook-ova koji su vrlo različiti u svojoj naravi.

Jedni su fokusirani na rezultate, jedni na probleme s kojima se ljudi susreću… 

Nakon nakon nekog vremena u analitici jasno vidimo koji je oglas bolji odnosno koji oglas ulovi više upita kupaca.

Analitika nam jasno pokazuje koji oglas ima najbolji hook i u kojoj dužini su korisnici gledali video.

Za jednog klijenta smo testirali 5 različitih hookova i prva dva su pokazali 700% bolje rezultate od prosjeka.
700% više pregleda = 700% više klikova = jako puno upita.

Odlični oglasi:

  • Imaju dobar hook što pridonosi velikom broju pregleda za manju cijenu

  • Sadržaj videa jasno rješava sve upite koje kupac ima o Vašem proizvodu ili usluzi.

  • Jasan call to action (poziv na daljnju akciju) koji ih poziva na daljni korak (upit, poziv i sl.)

  • Vizualno i tematski na razini industrije za koju se radi.

  • Oglasi rađeni analitičkim pristupom.

Loši oglasi:

  • Mogu lijepo izgledati, ali bez analitičkog pristupa.

  • Senzacionalistički oglasi “Obratite nam se s povjerenjem”, “Najbolji u gradu!” bez jasnog plana, ideje i cilja oglasa.

  • Ne hvataju pažnju na pravi način

Ako želite raditi marketing kako treba i riješiti se svojeg “lika za društvene mreže” – javite nam se ispod.

Pitanja koja dobivamo prije početka suradnje

Zašto bih izabrao Vas, a ne neku drugu agenciju?

Odlično pitanje – evo zašto: 

Imamo tu privilegiju da nas je 10+ godina prakse, istraživanja, razgovora sa malim i velikim klijentima dovelo do 4 zaključka kako većina agencija na svijetu (ne samo u HR) rade s Vama:

 

VELIKI BROJ BESPLATNIH PREGLEDA NISKE KVALITETE – Agencije reklamiraju besplatne preglede / ponude u prvom planu, ali to samo dovodi ljude koji si ne mogu priuštiti Vašu uslugu. A onda se morate pozabaviti tim razgovorom s budućim klijentom koji je već frustriran i zbunjen dok se Vi pokušavate truditi još više kako bi on kupio Vašu uslugu.

 

NISKA CIJENA OD XY KUNA + POSEBNA AKCIJA ZA NOVE KLIJENTE – Sada oglašavate plaćenu ponudu u nadi da ćete izgraditi “poslovnu knjigu”, ali i vi i ja znamo da zarada od niskih cijena nije vrijedna vašeg vremena i sada morate naporno prodavati u pokušaju da zaradite za plaćanje vaše opreme, osoblja i poreza.

 

AUTOMATSKI “PODSJETNICI” – Agencije će koristiti automatsku razmjenu tekstualnih poruka i kalendare za zakazivanje ljudi koji nisu kvalificirani. Podsjetit će ih milijun puta da se pojave kod Vas, a kada ih još Vi pokušate nazvati, magično će se pretvoriti u “duhove” koji kažu “pardon ja sam Vam zaboravio” ili još nešto gore.

 

NULTA KVALIFIKACIJA – Čak i ako agencija SAMA uzvrati poziv potencijalnim kupcima, provest će 30 sekundi na telefonu s jedinim ciljem: Da vama popune kalendara.
Dakle bez kvalifikacije, bez gledanja imaju li financije za Vašu uslugu, bez provjere želi li oni to riješiti sada ili unutar nekoliko mjeseci.

 

A to znači da ćete prodavati nekome tko ne može kupiti.

 

Zbog toga mislimo da ima mjesta za promjenu. Za nešto bolje.

I gledajte, ne kažemo da smo sveti kraljevi “Kraljevstva popravka marketinga”.

 

Sve što govorimo je da ako možemo promijeniti više industrija na bolje, to ćemo i napraviti.

Koliko treba minimalno budžeta uložiti na mjesečnoj bazi?

Ovo zaista ovisi o Vašoj veličini i random kapacitetu.

 

Imamo lokalne obiteljske firme sa dvoje zaposlenih koje se bave vodoinstalacijama te njima je dovoljno 100€ do 200€ mjesečno kako bi napravili oko 5000€ do 6000€ prometa.

 

Isto tako, imamo klijente koji pokrivaju cijelu Hrvatsku sa svojim prodajnim timovima – oni pak troše oko 1500€ mjesečno u oglašavanje kako bi napravili oko 20,000€ prometa.

Treba li potpisati ugovor?

Ne, mi ne zahtjevamo potpisivanje ugovora.

 

Ako dobivate rezultate – nastavit ćete nas plaćati jer se isplati.

 

Mislimo da je to jako logično i jednostavno.

Koliko brzo mogu vidjeti rezultate?

Rezultate ćete sigurno vidjeti već prvi mjesec suradnje, a da stvarno vidite dugoročni potencijal našeg marketinga, trebali bismo surađivati minimalno 3 mjeseca.

 

Stvoriti ime, biti “lider” na tržištu, imati stabilan rast iz mjeseca u mjesec nije nešto što se postiže preko noći

 

Poznajemo ljude i njihovo razmišljanje u dušu tako da uživajte u putovanju s nama.

Kako se plaća Vaš marketing?

Postoje dva načina plaćanja i na našem video pozivu ćete vidjeti što Vam je isplativije.

 

Ako ste manja firma koja tek podiže svoj posao, isplativije jest da platite fiksni iznos za oglašavanje koji će pokriti i oglase i našu uslugu. 


Ako ste veća firma koja već ima uhodan posao, isplativije Vam je da plaćate oglase, a nama date postotak od prodaje.

Koju god opciju izabrali mi smo fleksibilni i u cilju nam je dogovoriti dobar posao te uz naše programe ćete točno znati Vaš povrat na uloženo.

Za koga NIJE ili JE ova usluga?

Ako imate svoju rutinu i ne želite širiti posao – super, svatko ima svoje zadovoljstvo.

 

Ako Vas nije briga za Vaš online imidž i živite samo od preporuka – preporuke su odlične, ali ako Vas nije briga što ljudi o Vama misle na internetu – mislimo da biste trebali dvaput o tome razmisliti. 

 

Ako mislite da je marketing trošak – sjetite se da je Peter Drucker jednom rekao “Za napredak tvrtke je potrebna samo inovacija i marketing.”

 

Ova usluga je za ljude koji žele probiti svoj “plafon” u poslu i biti predani napretku.

 

Mi ne želimo voditi svoj posao tako da radimo sa “svima”.

 

Želimo surađivati samo sa ljudima koji su voljni ići naprijed te imaju žar u krvi za “nečim više”.

Čekaj, čekaj! Nećemo Vam još slat podatke za uplatu...

Ispunite formu ispod kako bismo se čuli putem (video) poziva da vidimo što možemo dobro napraviti skupa.

Kontakt informacije

Ako više volite pričati na telefon ili imate duži mail koji želite poslat, ovo su naše kontakt informacije.

(Zovite i vikendom, posao nikada ne spava).

KONKER5 Marketinška Agencija. Ako ne dovodimo zaradu, ne radimo.
Ako ostvarimo suradnju, garantiramo da nećemo surađivati sa niti jednim drugim konkurentom iz Vašeg područja.

© Sva prava pridržana

Made with ❤ by KONKER5

Čekaj, čekaj! Nećemo Vam još slat podatke za uplatu...

Ispunite formu ispod kako bismo se čuli putem (video) poziva da vidimo što možemo dobro napraviti skupa.

Kontakt informacije

Ako više volite pričati na telefon ili imate duži mail koji želite poslat, ovo su naše kontakt informacije.

(Zovite i vikendom, posao nikada ne spava).

KONKER5 Marketinška Agencija. Ako ne dovodimo zaradu, ne radimo.
Ako ostvarimo suradnju, garantiramo da nećemo surađivati sa niti jednim drugim konkurentom iz Vašeg područja.

© Sva prava pridržana

Made with ❤ by KONKER5