Marketing laže, Vaši kupci ne.

Direktno sa stola Daria Linardića

Kantrida, Rijeka

Kako pišemo vrhunske oglase?!

Jeste li ikada slušali kada se netko žali?

Prije 20 godina, ljudi su se žalili svom prijatelju, ženi, mužu, frizeru

Danas ljudi svoje žalbe nose na forume

Dap…

Neke branše, poput agencija za nekretnine imaju preko 190 stranica žalbi, negativnih riječi i spominjanja roditelja i određenih radnji

Poanta je sljedeća:

Svaka branša ima mjesto na internetu gdje se ljudi o njoj MASOVNO žale!

Vrlo malo tvrtki aktivno istražuje što kupci pišu na forumima, Facebook grupama i portalima.

Zašto je to bitno?

Po forumima Vaši budući kupci razmjenjuju informacije i iskustva te postavljaju vrlo konkretna pitanja koristeći zajedničku terminologiju za stavke iz Vaše branše iliti u marketingu jezik plemena.

What the f**k je “jezik plemena”?

To je set određenih riječi, izraza i rečenica s kojima se ljudi koriste da opišu svoje probleme i želje.

Pisanje oglasa koji ne uzima u plan pitanja i izjava koje su već stotinu puta napisana po forumima i portalima je gubljenje vremena.

Pisanje oglasa koji uzima sve te informacije u obzir je pobjednički oglas koji Vam zapravo dovodi kupce.

Iskustva i razna pitanja česta su tema i na roštiljima i druženjima gdje ekipa raspravlja i dijeli savjete baš oko Vaših proizvoda i usluga.

U marketingu mi to zovemo BBQ talk.

Kada bi samo postojao način da to ukomponiramo u oglas?

Oglasi koji sadrže ISTE izraze koje kupci koriste kada se žale online su najuspješniji.

Zato jer kupci onda razumiju da govorite “isti” jezik.

Zvuči ekstremno, ali pisanje oglasa iz glave ili drugom metodom ispada kao da Vi pričate Kineski, a kupci razumiju samo Hrvatski.

Što mislite, koji oglas je bolje napisan?

Ljudi ne kupuju od stručnjaka.

Mi smo stvarno fanatici u ovom poslu te izrađujemo detaljni avatar vašeg kupca gdje navodimo:

  • Sva negativna iskustva po broju ponavljanja na forumima.
  • Najčešća pitanja koja si postavljaju međusobno.
  • Sva pozitivna iskustva s Vašim konkurentskim tvrtkama.
  • Takozvane “painpoints” ili bolne točke koje potencijalni kupci imaju oko Vaših proizvoda ili usluga.
  • Terminologiju koju korisnici koriste.

Ljudi žele da ih razumijemo.

Nakon duboke i opširne analize pišemo oglase koje rješavaju sve probleme i pitanja koristeći se terminologijom koji oni koriste.

Vaši kupci će naše oglase doživjeti kao da su ih sami pisali.

Ljudi ne kupuju od najvećih stručnjaka već od ljudi koji pokažu da razumiju njihove probleme.

Pitanja koja dobivamo prije početka suradnje

Zašto bih izabrao Vas, a ne neku drugu agenciju?

Odlično pitanje – evo zašto: 

Imamo tu privilegiju da nas je 10+ godina prakse, istraživanja, razgovora sa malim i velikim klijentima dovelo do 4 zaključka kako većina agencija na svijetu (ne samo u HR) rade s Vama:

 

VELIKI BROJ BESPLATNIH PREGLEDA NISKE KVALITETE – Agencije reklamiraju besplatne preglede / ponude u prvom planu, ali to samo dovodi ljude koji si ne mogu priuštiti Vašu uslugu. A onda se morate pozabaviti tim razgovorom s budućim klijentom koji je već frustriran i zbunjen dok se Vi pokušavate truditi još više kako bi on kupio Vašu uslugu.

 

NISKA CIJENA OD XY KUNA + POSEBNA AKCIJA ZA NOVE KLIJENTE – Sada oglašavate plaćenu ponudu u nadi da ćete izgraditi “poslovnu knjigu”, ali i vi i ja znamo da zarada od niskih cijena nije vrijedna vašeg vremena i sada morate naporno prodavati u pokušaju da zaradite za plaćanje vaše opreme, osoblja i poreza.

 

AUTOMATSKI “PODSJETNICI” – Agencije će koristiti automatsku razmjenu tekstualnih poruka i kalendare za zakazivanje ljudi koji nisu kvalificirani. Podsjetit će ih milijun puta da se pojave kod Vas, a kada ih još Vi pokušate nazvati, magično će se pretvoriti u “duhove” koji kažu “pardon ja sam Vam zaboravio” ili još nešto gore.

 

NULTA KVALIFIKACIJA – Čak i ako agencija SAMA uzvrati poziv potencijalnim kupcima, provest će 30 sekundi na telefonu s jedinim ciljem: Da vama popune kalendara.
Dakle bez kvalifikacije, bez gledanja imaju li financije za Vašu uslugu, bez provjere želi li oni to riješiti sada ili unutar nekoliko mjeseci.

 

A to znači da ćete prodavati nekome tko ne može kupiti.

 

Zbog toga mislimo da ima mjesta za promjenu. Za nešto bolje.

I gledajte, ne kažemo da smo sveti kraljevi “Kraljevstva popravka marketinga”.

 

Sve što govorimo je da ako možemo promijeniti više industrija na bolje, to ćemo i napraviti.

Koliko treba minimalno budžeta uložiti na mjesečnoj bazi?

Ovo zaista ovisi o Vašoj veličini i random kapacitetu.

 

Imamo lokalne obiteljske firme sa dvoje zaposlenih koje se bave vodoinstalacijama te njima je dovoljno 100€ do 200€ mjesečno kako bi napravili oko 5000€ do 6000€ prometa.

 

Isto tako, imamo klijente koji pokrivaju cijelu Hrvatsku sa svojim prodajnim timovima – oni pak troše oko 1500€ mjesečno u oglašavanje kako bi napravili oko 20,000€ prometa.

Treba li potpisati ugovor?

Ne, mi ne zahtjevamo potpisivanje ugovora.

 

Ako dobivate rezultate – nastavit ćete nas plaćati jer se isplati.

 

Mislimo da je to jako logično i jednostavno.

Koliko brzo mogu vidjeti rezultate?

Rezultate ćete sigurno vidjeti već prvi mjesec suradnje, a da stvarno vidite dugoročni potencijal našeg marketinga, trebali bismo surađivati minimalno 3 mjeseca.

 

Stvoriti ime, biti “lider” na tržištu, imati stabilan rast iz mjeseca u mjesec nije nešto što se postiže preko noći

 

Poznajemo ljude i njihovo razmišljanje u dušu tako da uživajte u putovanju s nama.

Kako se plaća Vaš marketing?

Postoje dva načina plaćanja i na našem video pozivu ćete vidjeti što Vam je isplativije.

 

Ako ste manja firma koja tek podiže svoj posao, isplativije jest da platite fiksni iznos za oglašavanje koji će pokriti i oglase i našu uslugu. 


Ako ste veća firma koja već ima uhodan posao, isplativije Vam je da plaćate oglase, a nama date postotak od prodaje.

Koju god opciju izabrali mi smo fleksibilni i u cilju nam je dogovoriti dobar posao te uz naše programe ćete točno znati Vaš povrat na uloženo.

Za koga NIJE ili JE ova usluga?

Ako imate svoju rutinu i ne želite širiti posao – super, svatko ima svoje zadovoljstvo.

 

Ako Vas nije briga za Vaš online imidž i živite samo od preporuka – preporuke su odlične, ali ako Vas nije briga što ljudi o Vama misle na internetu – mislimo da biste trebali dvaput o tome razmisliti. 

 

Ako mislite da je marketing trošak – sjetite se da je Peter Drucker jednom rekao “Za napredak tvrtke je potrebna samo inovacija i marketing.”

 

Ova usluga je za ljude koji žele probiti svoj “plafon” u poslu i biti predani napretku.

 

Mi ne želimo voditi svoj posao tako da radimo sa “svima”.

 

Želimo surađivati samo sa ljudima koji su voljni ići naprijed te imaju žar u krvi za “nečim više”.

Čekaj, čekaj! Nećemo Vam još slat podatke za uplatu...

Ispunite formu ispod kako bismo se čuli putem (video) poziva da vidimo što možemo dobro napraviti skupa.

Kontakt informacije

Ako više volite pričati na telefon ili imate duži mail koji želite poslat, ovo su naše kontakt informacije.

(Zovite i vikendom, posao nikada ne spava).

KONKER5 Marketinška Agencija. Ako ne dovodimo zaradu, ne radimo.
Ako ostvarimo suradnju, garantiramo da nećemo surađivati sa niti jednim drugim konkurentom iz Vašeg područja.

© Sva prava pridržana

Made with ❤ by KONKER5

Čekaj, čekaj! Nećemo Vam još slat podatke za uplatu...

Ispunite formu ispod kako bismo se čuli putem (video) poziva da vidimo što možemo dobro napraviti skupa.

Kontakt informacije

Ako više volite pričati na telefon ili imate duži mail koji želite poslat, ovo su naše kontakt informacije.

(Zovite i vikendom, posao nikada ne spava).

KONKER5 Marketinška Agencija. Ako ne dovodimo zaradu, ne radimo.
Ako ostvarimo suradnju, garantiramo da nećemo surađivati sa niti jednim drugim konkurentom iz Vašeg područja.

© Sva prava pridržana

Made with ❤ by KONKER5