Analiza: Povrat od 20x kod dentalnim implantata?

O klijentu i ciljevima kampanje:

Dentalni implantološki centar Osijek moderna je implantološka klinika s kojom smo stupili u kontakt i krenuli s oglašavanjem 2020. godine. te i dan danas uspješno surađujemo. Osim implantologije, dentalni implantološki centar Osijek radi i protetiku, izbjeljivanje zubi, estetiku licu i slično.

Glavni ciljevi kampanje su bili su:

Podići vidljivost i kvalitetu branda u području s velikom konkurencijom i blizinom Srbije gdje su cijene implantoloških zahvata jeftinije pa se mnogi Osječani okreću njima.

Povećati broj upita s fokusom na skuplje zahvate kao što su implantati i rekonsturkcije cijele čeljusti pomoću all-on-4 i all-on-6.

Promijeniti i poboljšati komunikaciju kako bi povećali CR (Conversion rate) odnosno omjera upita i dogovorenog rada.

Analita tržišta i kupaca

Kod analize držimo se jedine metode u svijetu oglašavanja koja zapravo donosi rezultate, a to je duboko istraživanje mišljenja pacijenata, njihovih problema, iskustava koje dijele na forumima, komentarima i Facebook grupama.

Ovaj proces zahtjeva puno vremena ali nam daje nezamjenjiv uvid u njihove “painpoints (bolne točke)” te pomoću njih možemo formulirati naše oglase riječnikom koji upravo naši pacijenti koriste kada govore o cijeloj stomatološkoj branši.

Navesti ću jedan primjer koji jako mal broj stomatologa koristi.

Pacijente zanima koju će marku implantata dobiti. Stomatolog će reći da marka nije bitna već iskustvo stomatologa što je s tehničke strane točno, ali zapamtite da kupci kupuju od onoga koji rješava njihove probleme a ne od stručnjaka.

Pogledajmo kako izgledaju mjesta na koje pacijenti dolaze prije odluke koju stomatološku ordinaciju odabrati.

Na forumima na stotine ovakvih postova gdje se raspravlja o marki implantata do granica koje nemaju više veze s zdravim razumom. U google upišite “implantati forum.hr” i uvjerite se.

Kada ste Vi svojim pacijentima detaljno objasnili kvalitetu svojeg branda implantata (makar i ako je jeftiniji?), jeste li im rekli da će dobiti implantološku knjižicu ili pak pokazali iskustva korisnika koji imaju implantate branda kojeg vi ugrađujete?

Pretpostavljao sam da niste. A to je greška jer ljude to stvarno muči.

Locirali smo još 7 sličnih velikih problema u našoj analizi ali neke stvari ne možemo otkrivati i pružiti drugima lak pristup našim podacima.

OK, kako dovodimo pacijente, upite i na kraju i dogovorene radove?

Nakon detaljne analize, koju ostale agencije ne rade (vjerujte mi.) jer se ne vode rezultatima, krecemo s izradom oglasa.

Možda Vam nisam napomenuo, mi radimo po postotku od dogovorenog rada pa uvelike ovisimo o rezultatima koje ostvarimo. Ili dovodimo rezultate ili ne zaradimo.

Oglase dijelimo na bolne točke iz analize i na usluge koje ordinacija radi.

Za svaku kategoriju pustimo na desetke oglasa te po metrikama vidimo koji oglas najbolje pali. Kada vidimo koja vrsta oglasa najbolje pali, radimo nove varijacije istog oglasa dok ne nađemo pobjednički oglas. I tako u krug.

Ovo je primjer jednog oglasa za All-on-4 koji je doveo jako dobre rezultate.

I ovo su rezultati:

Čak 190 upita s potrošenih $418 i s prosječnom cijenom od $2.20 po upitu.

Napominjemo da se svi ovi upiti dolaze preko naše posebno dizajnirane stranice koja predkvalificira upite.
Prije slanja upita, pacijent mora odgovoriti na 5 do 7 pitanja kao što su:

-Jeli upoznat s okvirnim cijenama usluga? Određujemo ima li pacijent financijsku konstrukciju i ideju troška
-Jeli već postavljao implantate, mostove ili krunice? Slično kao i prvo pitanje, ima li ideju o troškovima i znanje o procesu
-Kada planira riješiti svoju dentalnu situaciju? Saznajemo vremenski rok kada planira krenuti odnosno dali je upit čisto informativan.
-Jeli se već konzultirao s nekim drugim stomatologom? Traži li aktivno rješenje situacije
-Ima li ortopan ne stariji od 6 mj.? Traži li aktivno rješenje situacije

Te još neka pitanja ovisno o usluzi za koju raidmo oglase.

Od tih 190 upita velika većina pita samo informativno što je potpuno normalno jer se radi o vrlo skupom zahvatu te njima odgovaramo unaprijed napravljenim odgovorom kako recepcija nebi potrošila više od 15 sekundi na njih. Iste te upite ubacujemo u retargeting te im šaljemo newsleterre koji se protežu mjesecima jer u Vašoj branši je vrlo česta pojava da s enetko odluči na zahvat za par mjeseci ili godina.

Ostatak je konkretan te smo napravili preko 130,000.00 hrk prometa u periodu od 2 mjeseca s jednom kampanjom ne računajuči one koji će se naknadno javiti kada riješe svoju financijsku konstrukciju.

Sve se to naravno bilježi u našu zajedničku tablicu:

A rezultati izgledaju ovako(dio je naplacen odmah, a drugi dio se naplacuje kada se obavi radi do kraja jer se radi često u više faza sto pretpostavljam da znate 😊):

Te još par njih koji su trenutno u dogovorima.



Čekaj, čekaj! Nećemo Vam još slat podatke za uplatu...

Ispunite formu ispod kako bismo se čuli putem (video) poziva da vidimo što možemo dobro napraviti skupa.

Kontakt informacije

Ako više volite pričati na telefon ili imate duži mail koji želite poslat, ovo su naše kontakt informacije.

(Zovite i vikendom, posao nikada ne spava).

KONKER5 Marketinška Agencija. Ako ne dovodimo zaradu, ne radimo.
Ako ostvarimo suradnju, garantiramo da nećemo surađivati sa niti jednim drugim konkurentom iz Vašeg područja.

© Sva prava pridržana

Made with ❤ by KONKER5